|
|
|
Kompetencje Z-cy Dyr. ds. Ekonomiczno-Administracyjnych |
|
|
Zastępca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Administracyjnych:
1. Zastępca dyrektora ds. ekonomiczno-administracyjnych podlega bezpośrednio dyrektorowi zakładu.
2. Zastępca dyrektora ds. ekonomiczno-administracyjnych sprawuje nadzór nad pracą n/ w działów i stanowisk samodzielnych:
- Działu Technicznego
- Dział Gospodarczego
- Specjalisty ds. informatyki
- Specjalisty ds. zamówień publicznych
oraz jest odpowiedzialny za prawidłowe ich funkcjonowanie
3. Do zadań zastępcy dyrektora d s ekonomiczno-administracyjnych należy w szczególności :
• Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania podległych stanowisk i działów pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym.
• Ustalanie potrzeb i sprawowanie nadzoru nad zaopatrzeniem zakładu w artykuły medyczne, gospodarcze i techniczne oraz ich magazynowaniem.
• Nadzorowanie opracowywania przez odpowiednie służby projektów planu gospodarczego i remontowo-inwestycyjnego oraz prowadzenie sprawozdawczości z ich wykonania.
• Opracowywanie we współpracy z głównym księgowym projektów planów finansowych oraz nadzorowanie ich wykonania.
• Opracowywanie projektów i wniosków w sprawie organizacji i rozwoju zakładu.
• Nadzorowanie utrzymania i eksploatacji budynków i urządzeń.
• Kontrolowanie wykonania konserwacji, remontów i inwestycji.
• Nadzorowanie ewidencji majątku zakładu w zakresie inwentury i kasacji.
• Kontrolowanie stanu sanitarno-higienicznego zakładu i jego otoczenia.
• Opracowywanie wniosków dotyczących rodzaju i zakresu ubezpieczenia zakładu.
• Nadzór technicznego zabezpieczenia transportu dla potrzeb zakładu.
• Nadzorowanie trybu i sposobu udzielania zamówień publicznych.
• Nadzorowanie funkcjonowania ekonomicznych systemów informatycznych działających w zakładzie.
• Informowanie dyrektora zakładu o bieżących sprawach z zakresu swojego działania oraz bezzwłocznego zawiadamiania o dostrzeżonych brakach i niedociągnięciach.
• Nadzór ekonomiczny nad zawieranymi i obowiązującymi umowami cywilnoprawnymi, w których stroną jest SPZOZ w Krotoszynie.
• Koordynacja i kontrola działalności ekonomicznej zakładu.
• Wnioskowanie w sprawach zakupu sprzętu i wyposażenia zapewniającego utrzymanie technicznych możliwości funkcjonowania zakładu.
• Koordynowanie planów zamówień publicznych w zakresie usług i dostaw związanych z zakupami i eksploatacją sprzętu i aparatury oraz robót budowlanych.
• Udział w pracach komisji przetargowych.
• Nadzorowanie prowadzenia sprawozdawczości z zamówień publicznych zrealizowanych przez zakład.
• Prowadzenie polityki personalnej gwarantującej odpowiedni poziom usług podległych działów.
• Opracowywania uprawnień i obowiązków podległych pracowników / zakresy czynności/.
• Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników.
• Kierowanie pracą podległych pracowników oraz motywowanie ich do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez:
- określanie potrzeb doskonalenia zawodowego podległego personelu,
- organizowanie szkolenia podległego personelu /instruktaż, udzielanie wskazówek/,
- ocenę poziomu osiągniętej poprzez szkolenie wiedzy personelu,
- przyjmowanie, opiniowanie zgłoszenia na kursy oraz inne formy doskonalenia zawodowego i dokształcania podległego personelu,
• sprawowania nadzoru i kontroli nad :
- porządkiem i dyscypliną pracy podległego personelu,
- rozliczaniem czasu pracy podległego personelu, wykorzystaniem urlopów - wypoczynkowych podległego personelu,
- terminowością, jakością i rodzajem prac techniczno-remontowych i inwestycyjnych w zakładzie wykonywanych przez własnych pracowników i firmy zewnętrzne,
- przestrzeganiem obowiązujących standardów, prawa i wewnętrznych aktów normatywnych oraz przepisów w zakresie ochrony p/ poż. i bhp.
• Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków, skarg i odwołań podległych pracowników,
• Uczestniczenie w kursach i szkoleniach mających na celu ustawiczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
• Uczestniczenie w odprawach kierownictwa zakładu oraz w komisjach i zespołach zadaniowych.
• Uczestniczenie w tworzeniu prawa wewnątrzzakładowego,
• Wykonywanie innych, zleconych przez dyrektora zakładu dotyczących pracy na zajmowanym stanowisku, w ramach posiadanej wiedzy i kompetencji zawodowych
|
|
Strona 1 z 1
|
Autor: Jarek Ratajek Data utworzenia: 06 Lut 2006 13:50 Ostatnio zmieniany: 06 Lut 2006 13:50 [ Rejestr zmian ] |
|
| |
|